! Klub HiS'a

Autor: Hr Leon (HrLeon_at_Hr.Leon.prv.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 15:23:53 MET

Towarzysze :-))) Obywatele :-)) Kochana Młodzieży :-)
W związku z WIELOMA listami jakie otrzymuję na PRIV'a
oraz za namową kolegów postanowiłem "ulepić" stronę
WWW poświęconą zagadnieniom SDI - HiS

Do czasu pozyskania "sponsora strategicznego" :-))
strona jest dostępna pod adresem www.HiS-Klub.prv.pl
z góry przepraszam za kłopoty z zalogowaniem się
ale strona jest umieszczona na serwerze FREE.
Oceniając moje 'dzieło' proszę o zostawienie choć
jednej suchej nitki na moim starym grzbiecie ;-)
Jeżeli pomysł 'chwyci' to zrobimy wybory do klubu
są jeszcze vacaty na stanowiska V-ce prezesów,
redaktorów,członków honorowych i in (( stanowisko
Prezesa jest już zajęte :-)) //

A teraz WIELKA prośba do tych 'szczęśliwców' którzy już
mają HiS'a aby podzielili się swoimi uwagami wysyłając je
do mnie. Zostaną umieszczone w dziale "Opinie użytkowników"
Pisząc proszę podąć :
-miejscowość (często o to się ludzie pytają) -
-pod jakim systemem pracuje -
-maxymalne transfery w kB/s -
-problemy -

_