Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 15:50:50 MET

Wojtek Sylwestrzak <W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl>, napisal:

>a moze pora juz wogole dac sobie spokoj z tymi zezwoleniami ?
>jedyny ich skutek, to hamowanie rozwoju Internetu w .pl

widze ze szanowny kolega odkryl Ameryke....

>dobrze, ze jeszcze nie mamy takich przepisow jak w Chinach,
>albo ze na posiadanie komputera nie trzeba na razie zezwolenia.

zaraz madry Polak by zaczal kombinowac ze to jest komputerem, a to nie
jest

przypominaja mi sie przepisy zakazujace fotografowania pociagow, a
wyjatek to bylo fotografowanie czegos na tle pociagow, wiec szanowni
milosnicy kolei fotografowali......powietrze na tle pociagow...
:o)

futszak