Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 10:36:41 MET

On Sat, 22 Jan 2000, Grzegorz Szyszlo wrote:

> Czy to prawda ze minister lacznosci ma zamiar cofnac zezwolenia
> na transmisje po internecie roznym ISP ktorzy nie dysponuja wlasnymi
> sieciami?
Jakie zezwolenia na transmisje po internecie? Przeciez w ogole nic takiego
nie ma...

> slyszalem to jako plotke i szukam ewentualnego potwierdzenia,
> mam nadzieje ze nie znajde.
Jestem prawie pewien ze to plotka. Zwlaszcza ze w ostatni wtorek w sejmie
na wlasne uszy slyszalem jak minister lacznosci mowil o planach zmian w
prawie telekomunikacyjnym calkiem w odwrotna strone (projekt zaklada
CALKOWITE! zniesienie koncesji na dzialalnosc telekomunikacyjna - nie
tylko na internet!)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl