Re: Cos pozytywnego o spamerach :-)

Autor: Zbigniew Cofala (cofala_at_bdm.com.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 15:07:38 MET

Tomasz Surmacz wrote:

> Do mnie ostatnio przyszedł jakiś spam w którym firma reklamująca coś
> tam, zastrzegając że to oczywiście 'one time mailing' i nie muszę
> odsyłać żadnego 'remove' napisała nawet że wiedzą jakie to denerwujące
> i dlatego wysłali mój adres na 6 innych adresów list 'remove'.
>
> Uwierzyłbyś? Popatrz jacy mili...

Chociaż starają się udawać. Co powiesz na to co dostałem niedawno:

---
MacElectronics, importer i dystrybutor akcesoriow komputerowych i
sieciowych
oferuje po promocyjnych cenach:
    - adaptory i terminatory SCSI,
[trala lala, dupa maryna...]
List został wygenerowany na zlecenie firmy:
MAC ELECTRONICS Warszawa, Tel (22) 639-73-80, Fax (22) 639-73-79
na podstawie ogolnodostępnych list adresowych grup dyskusyjnych.
Jeżeli z powodow osbistych nie chcecie otrzymywac tego typu
korespondecji
przy podawaniu swojego adresu na liscie prosze pamietac o dopisywaniu
dodatku ".no.spam"
---
Czyli jednym słowem: "Mamy pana adres e-mail. I co nam pan teraz zrobi?"
--
                              -< all the best >-
cofala_at_bdm.com.pl