Re: Cos pozytywnego o spamerach :-)

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Mon 17 Jan 2000 - 00:41:30 MET

Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl) wrote on Sun, 16 Jan 2000 18:43:23 +0100:

JR> List byl *krotki* i spamer pytal sie, czy moze ci przyslac wiecej.
JR> Przy czym pewne naglowki w mailu kaza mi podejrzewac, ze odpowiedzi sa
JR> przetwarzane automatycznie i wpisywane na jakas liste wysylkowa. Wiec
JR> jezeli *nie* odpowiesz, to przynajmniej z tego zrodla spamu juz ci nie
JR> beda przysylac (mozna przypuszczac).

należy raczej przypuszczać, że jak się nie odbije od mailer-daemona,
mówiącego że taki adres nie istnieje, to zostanie dopisany do listy
adresów zweryfikowanych, a jeśli się nabierzesz i wyślesz to całe
'remove', to w ogóle cię podopisują na listy mówiące, że sam chciałeś.

Do mnie ostatnio przyszedł jakiś spam w którym firma reklamująca coś
tam, zastrzegając że to oczywiście 'one time mailing' i nie muszę
odsyłać żadnego 'remove' napisała nawet że wiedzą jakie to denerwujące
i dlatego wysłali mój adres na 6 innych adresów list 'remove'.

Uwierzyłbyś? Popatrz jacy mili...

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *-* Work:(071)3202636, tsurmacz_at_ict,pwr,wroc,pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_cyber.ict,pwr,wroc.pl *-* irc: TomekS