dwa pytania

Autor: ewa (milejka_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 06:39:29 MET

byc moze sa swiadectwem absolutnej ignorancji, nie mniej jesli ktos moze
mi odpowiedziec bede wdzieczna:-))))

1) dlaczego, kiedy wyszukiwarka oznajmia mi, ze znalazla np 1345 adresow
odpowiadajacych szukanemu przeze mnie slowu, de facto jest w stanie
pokazac mi tylko 400?

2) szukam jakiejs mozliwosci w miare taniego, a stalego i dobrego
polaczenia z internetem. aster city obiecuje drugi rok bez efektu. czy w
srodmiesciu w-wy jest jakas mozliwosc? nie mam na to gory pieniedzy, ale
w granicach rozsadku...z waszych tutaj dyskusji wnioskuje, ze raczej
marne sa mozliwosci

mam nadzieje, ze ktos mi odpowie
ewa