Re: Cos pozytywnego o spamerach :-)

Autor: Sławomir Białek (civic_at_patek.bildex.net.pl)
Data: Sun 16 Jan 2000 - 20:01:43 MET

On 16 Jan 2000 18:35:37 GMT, Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:

>Czy to ja nie umiem myśleć, czy to Wy macie problemy z logiką? Przecież
mamy inną logikę :)
>Jarek nie zamierza wysyłać nic i *dlatego* ma nadzieję, że już więcej
>do niego nie trafi spam od tego spamera. Przynajmniej tak zrozumiałem
>z tego co napisał...

A my tylko stwierdzamy, że prawdopodobnie nie odpowiadanie nic nie da
(może jeszcze w przypadku tego spamera, wyjątkowo pomoże, ale szybko
 się pojawią jego naśladowcy, u których to nie pomoże). Na podobnej
zasadzie jak nie pomaga wysyłanie odpowiedzi na to co przytoczyłem.
Być może się mylimy... ;)

--c