Re: Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni grupowicz

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 22:41:55 MET

Dnia 15 Jan 2000 15:55:34 GMT, Krzysztof Krzyżaniak zeznaje:
>A cóż jej grozi?
        np. evil haquer skasuje pocztę od męża. ;->
Przegrepuj bugtraq, sporo tam jest na temat pine. Mnie się śledzić nie
chciało, zrobiłem rpm -e pine; rpm -Uv mutt*

bart

--
 "I found it hard, it's hard to find, well, whatever, never mind"
          bart @ bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl