Re: Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni grupowicz

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Sat 15 Jan 2000 - 16:55:34 MET

Pewnego dnia, a było to Sat, 15 Jan 2000 14:39:24 +0100 przyszła do mnie
wiadomość z adresu <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> i powiedziała:

[..]

A cóż jej grozi?

        eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |  "Jest w każdej rzeczy jakieś skryte ,,ale'',
  <eloy_at_pawnhearts.eu.org>  |   Ja go nie szukam, wszystko w czambuł chwalę."