Re: Pytania z Wprost

Autor: Qska (NOSPAMqska_at_lodz.home.pl)
Data: Fri 14 Jan 2000 - 23:46:18 MET

> Sorry za ten przydługi post, ale ostatnio politycy mnie wk* na maxa.
a do tego u ruskich robi sie powoli niemila atmosfera.... czeczenia obrywa w
D, a swiat nie kiwnie palcem... ja stad spadam bo sie boje ruskich :)))
byl taki fajny gosc, nazywal sie bodaj zyrynowski [taki dzisiejszy
hitler]... cos ostatnio slyszalem, ze 'jego zalogant' kandyduje na prez.
ruskich i pewnie wygra... + operacja w czeczenii jako 'trening'... czarno to
widze.

ewentualny fut: poster [delikatnie ntg ;-)]

Uzdrawiam :-)

--
Qska,     http://www.qska.zdnet.com.pl
GSM: (+48)/(0) 601977137