Re: His czy kablowka ?

Autor: 4ntym4t3ri4 (antymate_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 19:34:13 MET

Użytkownik Robert R. Wal <rrw_at_reptile.eu.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:20000108173442.E31626_at_reptile.eu.org...
> On 00.01.08 4ntym4t3ri4 pressed the following keys:

> To co będzie. Tzn, nie zwracać uwagi na obietnice, co cudownego za jak
> niewielkie pieniądze ktoś zrobi ,,już w najbliższym czasie'', tylko dożyć
> momentu, aż pierwszy z oferentów naprawdę przyjdzie i będzie podłączać i
> olać drugiego.

Z tym ze moge wybrac jedno lub drugie. I jedno i drugie telekomuny :-(((

> Robert
>
> PS. Kablówki mają to do siebie, że niektóre już od ponad trzech lat
> obiecują, że już ,,lada moment'' będzie można u nich wykupić połączenie
> stałe do Internetu...

Zdecydowanie nie. Telekomuna ciagnie swoj kabel na mojej ulicy i ma byc
przy moim numerze w lutym :-))) Tylko nie wiem co wybrac, bo HISa moga mi
podlaczyc "od zaraz"(w mniemaniu tp sa)