Re: His czy kablowka ?

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 17:34:42 MET

On 00.01.08 4ntym4t3ri4 pressed the following keys:

> Nie wiem co wybrac. Telekomuna w moim miescie zaklada kablowke: 400
> instalacja, 130 za miesiac 64 kb/s. Co warto wybrac?

To co będzie. Tzn, nie zwracać uwagi na obietnice, co cudownego za jak
niewielkie pieniądze ktoś zrobi ,,już w najbliższym czasie'', tylko dożyć
momentu, aż pierwszy z oferentów naprawdę przyjdzie i będzie podłączać i
olać drugiego.

Robert

PS. Kablówki mają to do siebie, że niektóre już od ponad trzech lat
obiecują, że już ,,lada moment'' będzie można u nich wykupić połączenie
stałe do Internetu...

--
Friends help you move. Framlig Club members help you move bodies.