Re: portale, internet itp

Autor: marek (mark_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 15:43:44 MET

Krzysztof Krzyżaniak <eloy_at_pawnhearts.eu.org> w artykule
news:slrn87p0vv.kco.eloy_at_fargo.cgs.pl pisze...
> Pewnego dnia, a było to Wed, 12 Jan 2000 13:36:27 GMT przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <mark_at_friko.onet.pl> i powiedziała:

chodzi.

> Poznań. Grunwald. Nie zainstalowali bo przeprowadzałem tylko sondaż.

Ale Hisa nie masz! a kawalek za osiedlem Kopernika w nowo powstalych
budynkach mieszkalnych podobno wisza kartki z nastepujaca trescia:
TPSA zaklad Poznan-zachod informuje ze w tym budynku telefony instalowane sa
od reki. Jak myslisz dlaczego?
Moj kolega obok z bloku chcial od tepsy Poznan-wschod druga linie do
internetu to mu powiedzili ze nie ma mozliwosci technicznych... a Netii w
okolicy jeszcze nia ma.

> Kto obiecywał? ICP? Powstało niecałe pół roku temu.

Nie ICP, tylko WTK czy ELSAT pisali w kwietniu w Glosie Wielkopolskim ze juz
wkrotce internet w kablowce...

marek