Re: portale, internet itp

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 14:39:11 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 12 Jan 2000 13:36:27 GMT przyszła do mnie
wiadomość z adresu <mark_at_friko.onet.pl> i powiedziała:

>której
>
>I co zainstalowali wam??! jakie miasto i dzielnica jesli to o Poznan chodzi.

Poznań. Grunwald. Nie zainstalowali bo przeprowadzałem tylko sondaż.

>Tak, wlasnie na ratajach mieszkam, tez mi testy pare blokow na jednym z
>osiedliu, a dostep obiecywali juz poltora roku temu!!

Kto obiecywał? ICP? Powstało niecałe pół roku temu.

        eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |       "I po co rzucać perły przed wieprze,
  <eloy_at_pawnhearts.eu.org>  |        Pomyje dla nich o wiele lepsze."