Re: polpak -> man (poznan) - koszmar...

Autor: [cookie] (cookie_at_promail.pl.na.xiezycu)
Data: Wed 12 Jan 2000 - 12:11:38 MET

On Tue, 11 Jan 2000 12:43:15 +0100, Marcin Garstka
<marcinga_at_man.poznan.pl> wrote:

>sprawe. Choc oczywiscie latwiej jest wyslac anonimowa wiadomosc na
>news-y, kontakt bezposredni wymaga niestety pewnej dozy cywilnej odwagi.

... i ma to do siebie, ze nic nie jest zmieniane do momentu, az sie
nie postraszy pojsciem do "wyzszej instancji", albo nie zamacha sie
przed odpowiednia osoba plikiem banknotow, natomiast anonimowa
wiadomosc na newsach ma te zalete, ze przeczytac moga ja wszyscy
zainteresowani i cala sprawa nabiera od razu odpowiedniego rozmachu.

--
[cookie]