Re: Telekomunikacja Polska S.A. i wykonywany przez nia proceder zawyzania cen w stosunku do kosztow

Autor: event horizon (nth_at_dione.ids.pl)
Data: Sat 08 Jan 2000 - 01:59:47 MET

futszaK <futszak_at_wytnijto.dione.ids.pl> wrote:

> i to i to jest dostepem do Internetu, i tu i tu daje sie zauwazyc
> monopolistyczna pozycje tpsa ktora z jednej strony nie dopuszcza
> malych firm do innych niz tpnet sieci szkieletowych tlumaczac sie
> brakiem mozliwosci technicznych, a z drugiej strony nie dopuszcza na
> normalnych zasadach (czytaj taryfikujac zgodnie z kosztami
> rzeczywistymi) malych klientow laczacych sie przez lacza komutowane do
> dostawcow Internetu argumentujac to koniecznoscia podwyzszania cen za
> polaczenia komutowane.

[...]

kurde.. tak sobie zagladam na ta liste co jakis czas, i ciagle klepie sie
dokladnie to samo, w zasadzie oczywiste rzeczy... tylko nowym ludziom
trzeba to za kazdym razem tlumaczyc. futszak, ty masz jakis generator tych
postow wyjasniajacych bezsensownosc struktur cenowych tpsa czy jak?

imho -- kurde, dosc juz tego tematu, bo to wszyscy wiedza, a w sumei
stanowi to 80% tematyki listy......

--
			       ( event horizon / lunarshake )