Re: Dziwny traceroute i inne... - komentarz z boku

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 03:46:23 MET

On Thu, 06 Jan 2000 08:21:03 +0100, Konrad Plich wrote:
>Mnie skreca i robie wszystko zeby to zmienic. Namowienie jednak
>decydentow zeby wydac 3 mln PLN na 10xCisco7000 (bo nie jeden
>Lublin w Polsce) tylko po to zeby bylo troche lepiej
>jest trudne.[...] Ja wiem ze dla wiekszosci z Was
>polaczenie w jednej sieci BGP, OSPF'a i staticow nie stanowi problemu ale ja sie
>upieram: Pora z tym skonczyc.

Ten tego ... troze zartujac, ale brzmi to tak jakby majac do wyboru
postawienie drogiego routera lub kontynuowanie niechcianego mieszania
routingu, postanowiono problem zlikwidowac u zrodla: zlikwidowano
bramke. Slusznie, klienci i tak nigdzie nie uciekna :-)

>P.S. Przepraszam ze nie odpowiadam na wszystkie listy ale nie dam rady.
>Wybieram takie w ktorych jest najwiecej przeklaman...

Ba - jakby byla rzetelna informacja ze strony TPSA o strukturze sieci
to moglbym sprawdzic, a tak to jak mam sie dowiedziec co sie dzieje na
drugim koncu kraju?

>I jeszcze raz powtorze z uporem maniaka. Lacze z Lubmana nie idzie na
>Piekna. NIE IDZIE NA PIEKNA. Naprawde.

To ja nie rozumiem skad te listy lublinian z pretensjami. Pomylilo im
sie, czy moze po likwidacji szybkiej bramki i podlaczeniu Lubmana
przez 2Mbps minus ruch zagraniczny ta trasa okazuje sie za wolna ?

J.

P.S. Czy znane sa jakies problemy we Wroclawiu ? Obserwuje jakies
podejkrzanie dziwne, czeste i krotkie zaniki ruchu na laczu polpakowym
... chyba na PVC do routera ...