Re: Y2k - co padlo?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 13:05:18 MET

In pl.internet.polip Michal 'CeFeK' Nazarewicz-Cegla <Michal.Cegla_at_SPAMFILTER.Capital.COM.PL> wrote:

> Jeżeli już skryptu, to pewnie SSI -> ale na www.cefek.capital.pl
> działą poprawnie, apache/1.3.9 chyba.

Niekoniecznie SSI - javascript tez ma funkcje podajaca last-modified
(bierze ja z naglowka HTTP wysylanego przez serwer) i z tego co widzialem,
jest to dosc czesto uzywane...

Moze to byc tez ASP albo jakies FrontPage Extensions (tfu!) - wszystkie
maja funkcje do podawania daty modyfikacji strony. A i tak IMHO
automatyczne podawanie daty modyfikacji ma sens tylko przy stronach
generowanych dynamicznie skryptami. Jak strona jest recznie modyfikowana,
to mozna tez (i tak jest najlepiej!) recznie zmienic date modyfikacji.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl