Re: Cholery można dostać...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 06 Jan 2000 - 12:51:11 MET

Dnia 6 Jan 00 o godz. 6:11, Paweł Krawczyk napisal(a):

> Do POL34 nie podpina
> się komercyjnych użytkowników.
AFAIK podpina sie, tylko bez mozliwosci wyjscia na swiat albo z wyjsciem
przez Telenordie (4 Mbps :-()
A wy to do kogo macie lacze? ;-)))

> To nie mit, takie przypadki się zdarzają.
Zle mnie zrozumiales. Ja wcale nie twierdzilem ze sie nie zdarzaja. Zdarzaja
sie i to nierzadko. Natomiast IMHO ani to, ani wzgledy finansowe nie tlumacza
w calosci zjawiska pod nazwa "podlaczanie sie wszystkich do POLPAKu".
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl