Odp: Y2k - co padlo?

Autor: Przemysław Pondel (Przemyslaw.Pondel_at_poczta.fm)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 03:35:49 MET

Użytkownik futszaK <futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:386fd1ac.5627663_at_news.rubikon.net.pl...

> cheche, fajnie bedzie jak sie okaze ze odpalisz siec a tu napis
> "expired" :-)

Jak ja na Novelu 3 stycznia :-((( zobaczylem date 20 wrzesnia 1988 a na
drugim 2088
Padly :
Novell cała sieć
Bios Digitala x2 szt serwery
pliki popierd... sie
A niby wszystko pracowało jak "z ręki" datę przestawialiśmy .
Takich przypadków będzie więcej ale raczej się tym nikt nie będzie chwalił.
PZDR
Przemek