Re: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Praktyczny_Intern et_dla_Polaków_-_c

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 05 Jan 2000 - 12:08:07 MET

Dnia 4 Jan 00 o godz. 17:12, Gotfryd Smolik - listy dyskus napisal(a):

> + Jak ktos ma tyle kont, to ustawia forwarding na jedno,
> +z ktorego odbiera sobie cala poczte.
>
> Mylisz się. Example na sobie:
>
> 1. Nie mogę sobie pozwolić na to, żeby "ważne" maile mi utonęły
> w tłumie - muszę mieć osobny adres na listy dyskusyjne (preferuję
> nad newsami - jak nie mam 2 czy 3 tygodnie dostępu do sieci
> to sobie leżą i czekają).
No i wlasnie tu nie rozumiem, po co do tego osobny adres. Ja dostaje
cala poczte na jeden adres (no, czasami na dwa bo ze wzgledow technicznych na
newsy pisze z innej maszyny, wiec mam inne "From:") i po prostu rozsortowuje
sobie to do roznych folderow. Kazda lista dyskusyjna ma swoj osobny folder, a
prywatne listy pozostaja w inbox'ie. IMHO tak jest prosciej niz uzywac do
tego osobnych adresow.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl