Re: Precz z CENZURĄ na polskich news!

Autor: Seweryn Lipkowski (cochese_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 04:31:02 MET

Wiem doskonale, że karmienie trolla jest zabronione, ale i tak miałem
wielką chęć to uczynić. Chciałem sztucznie podsycić dyskusję o d*.* Maryny
(przepraszam wszystkie Maryny) no i proszę: Bozia mnie pokarała,
zamieszała w ałtlóku Konika, wstawiła afrykański Content-type i już nie
udało mi się zacytować jego postingu. Jaka szkoda. Przecież nie będę tego
robił ręcznie. Chyba przekonam się do Jedynie Słusznego Czytnika i jego
Standardów, a potem zmienię sobie ksywkę na Pszemol Bujany. Będę sławny na
pl.news.mordplik .

Pozdrawiam,
Seweryn.

Oczywiście MSPANC...

Aha, sygnaturka jest losowana :-D

--
seweryn lipkowski                     irc:cochese icq:10332085
  a.k.a cochese               mailto:cochese_at_icslab.agh.edu.pl