Re: Y2k - co padlo?

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 22:52:07 MET

W Szwecji przestało działać kilkanaście aparatów do robienia EKG (telegazeta
Polsat s141).
ziś przez komórke instruowałem wujka jak u siebie w firmie na kompie 386
SX25 ma przestawić datę w Biosie ( z rozpędu klient dostał fakturę z datą 4
styczeń 1980 :-)))
Ciekawe kiedy wróci do korekty. Jutro ja w pracy będę naszego kompa
przestawiał. Najgorzej to mają właściciele niewielkich firm i sklepików,
gdzie do tej pory używa się komputerów 386 i starych wersji Multimagazynu. U
mnie w pracy siedzi sobie taki 386 DX40 z zainstalowanym DOSem 5.0, nortonem
i Multimagazynem w wersji z przed dwóch lat 4 MB RAMu i drukarka Epson LX100
dodaje mocy całemu zestawowi :-)) Co ciekawe od 6ciu lat nie było chyba
żadnego padu systemu ani reinstalu DOSa. Z tego powodu ten komputer
zostawiliśmy sobie, pomimo, że "fachowiec z salonu komputerowego" przyrzekał
nam to że po 1.1.200 wszystkie dane ulegną zniszczeniu. Po mojej symulacji
miesiąc temu i ręcznym przestawieniu daty jakoś nic się nie stało. Jutro
myślę że również będzie OK. Jako ciekawostkę mogę podać, że w sylwestra
dostałem maila z PTK Centertel już z noworoczną datą, czyli sobie
przyspieszyli milenium.

Janusz