Re: Umowa na SDI.

Autor: Krystian Jakub Kryczyński (webmaster_at_rmb.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 15:38:06 MET

Nie przepadam za nasza kochana TPSA, ale gdzie znalezliscie informacje, ze
kaucja za terminal jest bezzwrotna. Kaucja, z samej definicji z kodeksu
cywilnego, jest zwrotna.

Mam u siebie umowe o SDI i warunki ogolne, ale nic takiego nie znalazlem.

KK

Użytkownik Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn86phk9.p2.B.Ogryczak_at_puter.bart.org...
> Dnia Fri, 31 Dec 1999 02:18:47 +0100, Jarosław Downar zeznaje:
na
BOK-u