Re: Umowa na SDI.

Autor: Bart Ogryczak (B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 16:07:49 MET

Dnia Fri, 31 Dec 1999 02:18:47 +0100, Jarosław Downar zeznaje:
>Ciekaw jestem czy ktos sie doczytal (nie sledze tej listy), ze w umowie na
>podlaczenie SDI TPSA uzywa okreslenia "pilotazowe", a oplata za instalacje
>jest bezzwrotna... W czarnym scenariuszu widze to tak: TPSA zaklada przez
>pare miesiecy SDI, a potem stwierdza, ze jej sie to na danym terenie nie
>oplaca (np.) i zabiera HiS-y, po czym instaluje (na okres pilotazowy ...) na
>innym terenie. Ja w kazdym razie po pierwszej euforii, zadzwonilem do BOK-u
>i powiedzialem, ze w tej formie (bezterminowej) umowy nie podpisze.
        Przeczytałem bardzo uważnie regulamin, jasno wynikia z niego, że
1. mogą w każdej chwili stwierdzić "zamykamy interes zabieramy zabawki"
bez jakiejkolwiek rekompensaty.
2. mogą stwierdzić "koniec okresu pilotażowego, od dziś opłata 500zł
miesięcznie", jedyne co możesz zrobić, to zrezygnować z usługi.
3. nie gwarantują jakiejkolwiek jakości połączenia. ZTCP, jest tylko
o odliczaniu 1/30 abonamentu za każdy dzień awarii.
4. mogą stwierdzić, że koniec okresu pilotażowego, od dziś nie masz stałego
IP, tylko siedzisz za maskaradą.
5. oni mogą wszystko, Ty możesz tylko zrezygnować.

Wszystko jeden wielki paragraf 22.

bart

--
               "Where do i start? Where do i begin?"