Re: rejestracja domeny

Autor: Jerzy Kurowski (jork_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 19:06:22 MET

zobacz domaininfo.com
ja rejstrowałem u nich .com
za 49$/2lata (~24h od dokonania przelewu)
Ale rejestruja też na całym świecie.
Cały proces jest zautomatyzowany i sprowadza
się do wypełnienia formularza i dokonania przelewu.
Jeśli chodzi o dowolne domeny narodowe, to mogą
być różne warunki, można na ich stronach znaleść
informacje, o tym jakie są warunki i ceny dla różnych domen.
Firma jest szwedzka, strony po angielsku.

Pozdrawiam
I tanich domen w nowym roku