Re: Umowa na SDI.

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 03:48:33 MET

Jarosław Downar <jdownar_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84h0p8$1lj$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...

> Ja w kazdym razie po pierwszej euforii, zadzwonilem do BOK-u
> i powiedzialem, ze w tej formie (bezterminowej) umowy nie podpisze.

A po Twoim telefonie miejscowa komenda policji ma problem: skad ta nagla
fala samobojstw wsrod pracownikow BOK TP SA? ;-)))

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler