Re: Odp: Dziwny traceroute i inne...

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.dione.ids.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 19:24:10 MET

"Marcin Swietochowski" <dragon_at_safenet.pl>, napisal:

>jest i to juz od dawna.... ;-)

>Wobec tego widac kto bardziej dba o ludzi/klientow ...

tpsa nie musi, ma parasol ochronny w prezencie od Ministerstwa
Lacznosci, moze w swietle prawa stosowac ceny takie jakie stosuja
(czyli ponizej kosztow), dodatkowo jak sie komus nie podoba zawsze
mozna mu odmowic mowiac "nie ma technicznych mozliwosci" podczas kiedy
inni sa normalnie przylaczani, a klient (mam na mysli providera
Internetu) moze sobie spokojnie isc do kogos innego, a ze kogos innego
nie ma zwazywszy na wspomniany przeze mnie parasol ochronny to juz
jego problem

gdybysmy zyli w normalnym kraju a operator dominujacy powiedzialby
"nie ma technicznych mozliwosci" musialby placic kare

u nas oczywiscie czegos takiego nie ma, a tpsa rozbisurmanila sie jak
dziadoski bicz na kazdej plaszczyznie.

futszak
Powyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka o wielkim ryju, i
znikomej wiedzy na temat telekomunikacji.