Re: Odp: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_safenet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 14:13:08 MET

> ftp.funet.fi to jeden z najwiekszych archiwow ftp (rzekome "misie
> polarne") a
> wcarchive.cdrom.com (vel ftp.freebsd.org) jest mirrorowany chociazby na
> bsd.kam.pl .
i ten jest ponoc wlasnie najwiekszy (ftp.cdrom.com)...

> Wiec po co sciagac przykladowa dystrybucje FreeBSD ze stanow gdy mozna ja
> sciagnac
> z kraju. Nie jest to zadnym argumentem na to ze lacze na swiat tpsa jest
> szybsze od lacza
moze dlatego ze mirrorowanie trwa kilka dni, albo i lepiej ???
ale to juz nie jest kwestia dostepnosci systemu, bo to akurat zalatwia
cvsup...
tylko calosc trasmisji poza polske...

> ktore ma POL34 , powtarzam CALY ruch zagraniczny (niezaleznie od tego czy
> jest finlandia
> czy usa) leci przez teleglobe'a , a tak czy siak bramka miedzy lubelska
TPSA
> a LubMAN'em
> jest potrzebna .

zgadza sie
to calkiem inna para kaloszy...
chodzi mi tylko o to ze zdecydowana wiekszosc zasobow internetowych znajduje
sie w USA
czy nam sie to podoba czy nie ;-)
dla tych co w polpaku blizej jest w USA dla tych w NASK w finlandii...
dla obu jest najlepiej jak mozna sciagnac z kraju, ale jak juz nie mozna, to
najpredzej sie toto znajdzie u zrodla, a nie u "misiow"

--
Marcin Swietochowski
SafeNet s.c.