Odp: Odp: Dziwny traceroute i inne...

Autor: Rafał Banaszkiewicz (rafal_at_euromedia.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 14:07:54 MET

> No swietnie
> Poprosze wiec trase do ftp.freebsd.org zapuszczona z LUBMAN'a
> To juz moze byc argument...
> jak mowilem wczesniej, na "kole podbiegunowym" interesuja mnie co najwyzej
> misie polarne (z calym szacunkeim dla *.fi)

    ftp.funet.fi to jeden z najwiekszych archiwow ftp (rzekome "misie
polarne") a
 wcarchive.cdrom.com (vel ftp.freebsd.org) jest mirrorowany chociazby na
bsd.kam.pl .
Wiec po co sciagac przykladowa dystrybucje FreeBSD ze stanow gdy mozna ja
sciagnac
z kraju. Nie jest to zadnym argumentem na to ze lacze na swiat tpsa jest
szybsze od lacza
ktore ma POL34 , powtarzam CALY ruch zagraniczny (niezaleznie od tego czy to
jest finlandia
czy usa) leci przez teleglobe'a , a tak czy siak bramka miedzy lubelska TPSA
a LubMAN'em
jest potrzebna .