Re: re vs odp

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 18:32:19 MET

In pl.internet.polip, you wrote:
[...]
: > Popatrz, a ja myslałem że to z czasów kiedy nikomu jeszcze o faksach
: > się nie śniło, a na dodatek z łaciny ...
:
: To znaczy, że masz lepsze informacje -- od czego to więc pochodzi?

Nie pamiętam dokładnie, bo nie znam łaciny, ale już dawno dawno temu,
w oficjalnej korespondencji dyplomatycznej i nie tylko stosowało się
ten skrót.

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... She's got a smile that it seems to me