Re: TPsa kamie !?

Autor: Krzysztof Krzyżaniak (eloy_at_pawnhearts.eu.org)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 10:15:37 MET

Pewnego dnia, a było to Wed, 29 Dec 1999 07:04:45 GMT przyszła do mnie
wiadomość od <HrLeon_at_Hr.Leon.prv.pl> i powiedziała:

[..]
>No więc ja mam w umowie wpisany STAŁY IP
>do HiS'a który otrzymałem

A nie wiesz, czy dowolnie można sobie zmienić wpis w rev dns? Np. na domenę
z gatunku eu.org.

        eloy

--
Krzysztof `eloy' Krzyżaniak |        "Mimo najszybszych samolotów,
  <eloy_at_pawnhearts.eu.org>  |         Do wczoraj nie ma już powrotu..."