Re: Dziwny traceroute i inne...

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 13:52:38 MET

On Mon, 27 Dec 1999 21:42:26 GMT, Konrad Plich wrote:

>Lacza skrosne sa zestawiane zupelnie za darmo.

No nie wiem. Nie wiem czy to wina NASK czy TPSA, ale we wroclawiu
najpierw dlugo nie bylo, potem dlugo bylo zapchane, teraz znow jest
zapchane. O ile pamietam to dopiero awaria spowodowala odetkanie
bramki - czyzby juz ja naprawiono ?

>A zarowno POL34 i NASK maja bardzo szerokie lacza do TPNET i nie jest
>prawda ze ktores z nich szwankuje. Po kolei zapychaja 9i odpychaja) sie kolejne
>lacza w innych miastach. ostatnio dwukrotnie poszerzylismy lacze w Katowicach, szukamy
>mozliwosci poszerzenia lacza w Gdansku.

A kiedy Wroclaw ?

>I na prawde nie ma tutaj zlej woli.

No nie wiem. Czy to nie Ty pisales pare lat temu ze tansze jest pasmo
do warszawy niz zestawienie lacza na miejscu ?
Slusznie - dla TPSA tansze, im wiecej poleci do stolicy, tym wiecej
pieniedzy od NASK wplywalo :-)

J.