Re: rejestracja domeny

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 10:04:57 MET

> z NetNames zachwalał na pl.comp.www NetNames jako konkurencyjne
> dla NASK. Ja rozumiem, że biorą sporo kasy za zarejestrowanie

Tak jak przedstawilem na grupie pl.comp.www oferta NetNames jest bardzo
konkurencyjna w stosunku do oferty NASK. Z obecnego cennika NASK wynika ze
oplata instalacyjna dla jednego serwera DNS wynosi 150 zl, dodatkowo
utrzymanie roczne serwera nazwa kosztuje 600 zl. Mysle ze nie wymaga to
dodatkowego komentarza.

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.