Re: Kto autoryzował NASK do rejestracji domen ?

Autor: Wojtek Jakóbczyk (wojtek_at_security.net.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 01:34:53 MET

"J.F." <jfox_at_friko6.onet.pl> wrote in message

> Oczywiscie ze sie dalo zrobic, tylko jak potem to w kraju rozliczales?

Proste - karta firmowa, a na rozliczeniu przychodzi ile i za co z niej
wyszło. Dalej już się nie martwiłem, ba, szybciutko sprzedalem klientowi
domenę (bez marży, w końcu założenie jej jest proste jak budowa cepa), a
księgowa... jeszcze nie siedzi :-)

--
Wojtek
wojtek_at_security.net.pl     http://www.security.net.pl