Re: Kto autoryzował NASK do rejestracji domen ?

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 01:17:08 MET

On Thu, 23 Dec 1999 18:23:50 +0100, Wojtek Jakóbczyk wrote:

>No proszę, a ja zrejestrowałem trzy lata temu .com i jakoś dało się kartą
>zapłacić...

Oczywiscie ze sie dalo zrobic, tylko jak potem to w kraju rozliczales?

Przepisy dopuszczaja w zasadzie jeden sposob - przelew na zagraniczne
konto po otrzymaniu faktury lub proformy. A Internic nie chce podac
swojego konta. Dopuszczalne okazalo sie wyslanie czeku. A karta moim
skromnym zdaniem nie mozna ... tzn zaplacic sie da, ale potem rozne
kontrole beda sie czepialy..

>A Internic regularnie przysyła od tamtej pory informacje i
>nastepne faktury (fakt, że snailmailem idą koszmarnie wolno i przychodzą po
>terminie płatności), ale emailem zupełnie spoko...

Email nie stanowi podstawy dla banku .. fax tak :-)
Nie jest to moze wina Internica ze mamy durne przepisy, ale sposob
dzialania ze niech nas reka komunizmu broni przed takim kapitalizmem.

J.