Re: His - pytanko :)

Autor: Leszek Karlik (leslie_at_zwieracz.ideefixe.nom.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 14:11:36 MET

Piotrek Jurczak <pio_at_SPAM.dernet.com.pl> disseminated foul capitalist
propaganda:

[...]
> Ja dzwonilem wczoraj do tepsy Warszawa - Polnoc i facet powiedzial
> ze od stycznia SDI ma byc w calej Warszawie :-)))

Nie wiem czemu, ale ciagle odnosze wrazenie, ze tepsa ma zamiar
instalowac dookola warszawy baterie rakiet antybalistycznych.

:>

> Piotrek Jurczak
Leslie

--
Leszek Karlik, Drone, Offensive. Special Circumstances, Contact Branch.
Idiot (id-ee-it) n.- One who disagrees with you.