OT Re: Microsoft Family Logon - po co mi 'Anuluj'

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Thu 16 Dec 1999 - 10:56:47 MET

Andrzej Bort napisal(a) dnia [14 Dec 1999]:

>W tym przypadku chciałem zaakcentować nie długość, ale brak jakiejś
>reguły w tworzeniu tego hasła. Teoretycznie możnaby ustawić hasło typu
>"lomtjjzictcttsdkcsdptwcowiobtpt".
>
>Jest 31. W sumie całkiem niezłe. A tak na marginesie: Kto pozna klucz,
>wg jakiego bylo to tworzone? :-)

Hmmm...wygląda mi na bardzo klasyczne hasło... to może być... chociaż nie,
raczej nie... a jednak... inicjały imion żeńskich, które szczególnie
zapadły ci w pamięć ? ;)

Pewien znajomy używał jako haseł imiona/telefon aktualnej dziewczyny. Jak
na człowieka dbającego o bezpieczeństwo przystało, zmieniał hasło mniej
więcej co miesiąc. Dziewczynę oczywiście też, bo jak inaczej zapamiętałby
nowe hasło ? ;)

--
					(moskit_at_irc.pl)