Re: Odp: Microsoft Family Logon - po co mi 'Anuluj'

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 11:52:01 MET

Robert Redziak <rekin_at_flateric.lodz.tpnet.pl> wrote:
> Takie krótkie?? Kiedyś jednemu luserowi ustawiłem hasełko co miało tylko
> 36 literek (tylko dlatego że skończyła mi się inwencja ;)

W tym przypadku chciałem zaakcentować nie długość, ale brak jakiejś
reguły w tworzeniu tego hasła. Teoretycznie możnaby ustawić hasło typu
"lomtjjzictcttsdkcsdptwcowiobtpt".

Jest 31. W sumie całkiem niezłe. A tak na marginesie: Kto pozna klucz,
wg jakiego bylo to tworzone? :-)

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Smoke crack.  Worship Satan.  Admin unix. -- Pick any two.