Odp: Odp: moja przepowiednia

Autor: Jan Pjanek (pjanek_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 19:32:57 MET

Cześć!

Użytkownik futszak napisał:

> jak mozna zoptymalizowac lacze radiowe wlasnie dla potrzeb
> Ineternetu....
> zauwaz ze swiatlowody trzeba klasc, i dokladac do nich urzadzenia
> teletransmisyjne, natomiast eter juz istnieje, potrzebne sa jedynie
> odpowiednie urzadzenia
> technologie juz mamy, przy zwolnieniu rynku dostawcy beda wlasnie tam
> szukac swojego miejsca bo nie oplaca sie kopac, a przy duzym popycie
> ceny urzadzen spadna, co bedzie generowalo jeszcze wiekszy popyt :-)

Ja "patrzyłem" bardziej w przyszłość. Może 5 lat, albo trochę więcej.
Technika z dziedziny teleinformatyki, multimediów itp. coraz bardziej łączy
się jedno. Dlatego trzeba przesyłać coraz więcej informacji cyfrowej i chyba
tylko światłowód może temu sprostać. NIE CHODZI TYLKO O INTERNET, ale o
cyfrowe sygnały TV, radiowe ... Oczywiście po drodze ma być jeszcze cyfrowa
TV naziemna, radio (DAB), ale sieci kablowe mogą przejść na światłowód i
dotrzeć do abonenta z Internetem, telefonem, TV, radiem ... Moja sieć TV
kablowej była już raz wymieniana. Może następna wymiana to będzie
światłowód? Łącze radiowe może mieć zastosowanie, ale na terenach o małym
zaludnieniu.

pjanek_at_kki.net.pl