Re: Jeszcze i HiSie

Autor: Aster (asterek_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 12:32:34 MET

Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote in message
> 7 giga to za mało, żeby zapchać dysk, nawet ten, który mam w domu.
> I nie ja jeden mam taki dysk.
> A że trafią się tacy ssacze, nie mam większej wątpliwości. Będą
> zasysać gigabajty, po czym po pewnym czasie kasować, żeby zrobić
> miejsce na nowe "nabytki", nawet nie obejrzawszy tego, co zassali :(
A po co ci więcej niż jeden kanał w telewizji ? Przecież i tak nie dasz rady
oglądać np 30 na raz ?
Po co kupujesz książki , gazety , soft itp , jak to wszystko po tygodniu i
tak jest stare i nadaje sie do wymiany ...
Po co ci większe mieszkanie niż 2m^2 ? Przecież w 1 chwili i tak wiecej
miejsca nie zajmiesz ?

Aster

----
Nie sciagam mp3