Re: da sie ZARABIAC??

Autor: Chris (schriss_at_mailcity.com)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 13:05:16 MET

zarabiać się da, ale nie na surfowaniu, to małe pieniądze. No chyba że
siedzisz na internecie 24h/dobę to MOŻE wyciągniesz 300 dolców miesięcznie.
A więcej kasy zarobisz na szukaniu gości którzy szukają pornosków w sieci.
Robisz strone, gość wchodzi na twoją stronę, jak go coś zainteresuje to
klika i przenosi go na stronę firmy sprzedającej dostęp do obrazków, filmów
i innych takich, gość jak sie skusi to wykupuje u nich dostęp i ty dostajesz
za to część tej kasy. Na tym możesz DUŻO zarobić. Wszystko zależy ilu masz
odwiedzających twoją stronę dziennie. Im więcej tym większe
prawdopodobieństwo, że coś sprzedasz. Ja jestem w firmie, która za jednen
sprzedany dostęp (Join) płaci 40$. Powodzenia.
Polecam te firmy:
http://www.igallery.net
http://www.babenet.com/webmasters/
http://www.cybererotica.com/money.html