Re: Odp: Microsoft Family Logon - po co mi 'Anuluj'

Autor: Andrzej Bort (bort_at_ipartners.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 09:28:12 MET

Dariusz Kaminski <darker_at_promail.pl> wrote:
> Użytkownik Raggi <5ragan_at_novell.ftj.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:384e36c6_at_news.vogel.pl...
> Hi!
> Ja Ci w takim razie pomoge:
> W PANELU STEROWANIA kliknij SIEC i wykasuj wszystko poza TCP/IP i DIALUP.
> Wkurzajacy komunikat - zniknie !!!! :)))

ehem... A nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, ale w tym momencie
wszystkie osoby używające dialup networking będą za każdym razem musiały
wprowadzać hasło? Pół biedy, jeśli to jest user "ppp" i hasło "ppp", jak
na TPSA. A co z takimi, co używają konta providera i dostają hasło typu
"489-3yhgvewnbv89"??? Ja wiem: niech se zmienią. ;->

--
Andrzej.Bort_at_ipartners.pl, Internet Partners Katowice  /My personal opinions/
Do you want to dance with me through one of those lonely nights? It's more