sexfiles

Autor: Krzysztof Pulapa (jimi_at_irc.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 08:15:58 MET

Dzis przyszedl do mnie mail z jakiegos pornositesa, z ktorego wynika
jednoznacznie, ze dnia 12 grudnia o 7:50 z komputera
barbapapa.hstl6.put.poznan.pl rejestrowalem sie w
.sexfiles.com podajac e-mail jimi_at_irc.pl, troche to dziwne, bo wczoraj
nie ruszalem sie z domu, a modemu nie mam ;-) a poza tym jestem
z Krakowa. Potem przyszedl jeszcze jeden:
Date: Mon, 13 Dec 1999 00:43:26 GMT
From: Cindy_at_JerkoffMail.com

obdarowujac mnie url'em do nastepnej porcji "informacji"

Czyj jest ten barbapapa.hstl6.put.poznan.pl ? Zna ktos e-mail do
szefa tej sieci ? Z tego co pamietam, to chyba akademiki Politechniki ?

--
Pulapa Krzysztof , Politechnika Krakowska
  E-mail: jimi_at_irc.pl, jimi_at_ftp.irc.pl, jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl