dynamiczna obsługa baz danych

Autor: Artur Sokolowski (artur_at_jasien.net)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 16:17:57 MET

Bedzie Ci potrzebny serwer (oczywiscie jezeli zdecydujesz sie na
rozwiazanie z Microsoftu) IIS co najmniej 3.0 (ASP.EXE) lub wyzej,
driver ODBC do Access'a oraz odpowiednie skrypty w ASP.
Reszta jest juz dosc prosta. Poszukaj w np. Altavista stron pod katem
hasla ASP_data_access
Tam beda gotowe rozwiazania i przyklady co jak i gdzie podlaczyc.

Artur