dynamiczna obsługa baz danych

Autor: Igor Czajkowski (cyklotur_at_alpha.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 16:12:53 MET

Szanowni grupowicze.
Nie mam wielkiego doświadczenia w tworzeniu stron WWW. Ot dobrze poznałem
Front Page 2.0. Chciałbym stworzyć strony WWW powiązane dynamicznie z bazą
danych MS Acessa i nie wiem jak się za to zabrać. Miałoby to być coś na
kształy sklepu internetowego. Po prostu wypełniając formularz otrzymuję
stronę z danymi z bazy danych, m.in. zdjęcia.
Jak się za to zabrać, gdzie szukać gotowych rozwiązań? Proszę pomóżcie.
Z góry dziękuję.
Igor

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl