Re: Znowu odcieci od swiata?

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 21:08:33 MET

Ziemek Borowski <ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL> napisal:
> [cut, narzekania na IPartners]
>
> Czynicie błąd.
> Tj z usługami dodanymi (webhosting, poczta) rzeczywiście (ZTCSłyszałem
> narzekania klientów).

Dokladnie tylko serwery wirtualne i czesc poczty bedzie na CETI.
Lacze z firmy w swiat bedzie jeszcze gdzie indziej, w Webcorp, przez Ebone.
Ceny lacz stalych IPartners ma troche przesadzone,
zostawimy wiec u nich tylko awaryjny dialup.

> Za to routing IP w Europę i świat wyśmienita.
> (trochę gorzej z dostępnością z Polski i do Polski, ale i tak lepiej niż
> z WarMana do TPNetu).

Faktycznie z routingu w IP jestem zadowolony.

Pozdrowienia,

--
./ premax
./ premax_at_hot.pl, premax_at_abe.com.pl