Odp: Znowu odcieci od swiata?

Autor: Wojciech Janiak (wojtek_at_pugeta.o.k.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 23:47:56 MET

Użytkownik Marek Trenkler <matren_at_provider.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:82dmqe$gq5$1_at_druid.ceti.com.pl...
> Czy mi sie zdaje, czy dzis (niedziela) znowu padlo lacze ze swiatem? Ja
> nie mam zadnej.
>
> Z pl.internet.komunikaty wynika, ze wczoraj padlo zasilanie w Szwecji,
> ale przelaczono na systemy awaryjne. I faktycznie dzialalo, teraz - nie.

a może gdzieś w Polsce jest jakieś prox'y podłączone do NASK'u lub POL32
przez które
w razie czego można się ratować - lub może znacie jakieś inne sposoby jak
potrzebuje coś
na gwałt wysłać zagranicę a tu zima... - TPSA nie działa - przychodzi mi na
myśl dial-up np.
do Niemiec, ale jakbym miał tak wysłać 20-30 MB to... , ale może są tańsze
rozwiązania?

pozdrawiam

Wojciech Janiak