Re: Mam HiS'a

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 04:06:56 MET

On 99.12.03 Jaroslaw Rafa pressed the following keys:

> Dnia 3 Dec 99 o godz. 11:47, Robert R. Wal napisal(a):
>
> [ o DHCP ]
> taaa... sa zrodla... zwlaszcza pod winde... ;->

Zadałem pytanie kumplowi klepiącemu soft pod Windows i uniksy, jak trudno
jest przenieść program napisany w ANSI C z wykorzystaniem ,,BSD compliant
UDP'' na Windows. Odpowiedział mi, że to żaden problem, w zasadzie możnaby
to zrobić przepuszczając źródło przez sed-a.

Nie trzeba się tykać w ogóle windowsowego klienta DHCP, wystarczy zostawić
go, pobierze sobie dzierżawę, zinterpretuje to co zna, a resztę oleje,
następnie drugi klient DHCP pobierze dzierżawę ponownie i np. zapisze
,,nasze'' dane w pliku do dalszej obróbki.

Robert

PS. Nie zdziwiłbym się, gdyby był już gotowy klient DHCP w perlu, po
minimalnych modyfikacjach dający się uruchomić na win-perlu ;)

--
I get so carried away, you brought me down to earth. I thought we
had something precious, now I know what it's worth -- Depeche Mode