Re: Mam HiS'a

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 03:50:27 MET

On 99.12.02 Bronek Kozicki pressed the following keys:

> "Pawel Wiecek" <coven_at_vmh.net> wrote in message
> 10

> Albo sie przyzwyczaił do luksusu ;)

Otóż to. Wszystko co można zrobić automatycznie, bez ruszania tyłka, należy
zrobić automatycznie, bez ruszania tyłka. A poza tym, trudno mi uwierzyć,
że bezbłędnie dokonałbym zmiany jakichś szczegółów konfiguracyjnych w >10
stacjach, gdybym miał latać od jednej do drugiej i małpio klikać, czy
edytować.

Od wykonywania bezsensownych, powtarzalnych czynności są komputery, ludzie
są od myślenia i leżenia chu^H^H^Hbrzuchem do góry ;) A administrator, który
dokłada sobie zadań, zamiast zmiejszać ich listę nie zasługuje na swoją
pensję ;)

Robert

--
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops.
On my desk I have a work station...